17 APRIL

Hejsvejs!

Idag var det en vanlig dag i skolan men vädret har varit extremt blandat, alla årstider kan man säga, som Lydde sa! ;P Ena sekunden var det sol och "sommar" och andra sekunden haglade det supermycket! Idag har det varit molnigt, haglat supermycket, snöat världens största flingor som sedan smält bort av att solen kom och var varm igen! Just nu kan jag säga att det är ganska mycket sol och liiite moln! Men solen är påväg neråt iaf :P
Värsta väderinlägget hehe.

Förut var det teaterskola och efter det gjorde jag lite av matteläxan och sen har jag typ bara spelat sims 2 för det mesta ;) Har börjat nörda det då min syster plockade fram det igår ;) Men det är faktiskt kul! :D

Ska kanske hoppa lite på studsmattan nu, vi hörs, byyyeee!

//A-I



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

L A

Blogg om mode, foto och vardag

RSS 2.0