Sol, eld och rök

Hejhejhej!!
Idag , eller rättare sagt denna vecka har jag haft det bra ;P imorgon sticker jag, mamma, syrran, Lisa och hennes mamma :) Jag berättar allting när jag kommer hem på måndag, eller på tisdag! Skolan har ju ledigt nu på måndag o tisdag så de blir gött! Ska shoppa asamkt nu när vi anländer i staden! :)) Ja, nu vill ni veta Vart vi ska men det säger jag inte,  haha! men vi hörs!
//a-i
bilder från veckan.




nu ska jag vara social, har nämligen min kusin här! En annan rolig sak var att jag visste inte att mina kusiner (9, 8 år) gillade one direction! det är kul! :D för jag älskar ju dom som ni vet ;)


Kommentarer
lisa

visa det du köpte i stockholm!



PS! Kan inte lydia också uppdatera lite också? :)

2012-05-01 @ 11:19:06
URL: http://lisasliiv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

L A

Blogg om mode, foto och vardag

RSS 2.0