AZUM

Ciao!

ÄNTLIGEN HEMMA! :D
Nu är jag hemma! Jag har haft en jättebra resa i Italien, Monaco och Frankrike! Jag har badat i pool och hav, vandrat längs berg i Cinque Terre i Italien och köpt kläder på Bershka i Nice! Bland annat examensklänningen! <3
Imorse steg jag upp halv sex för att hinna hotellfrukost innnan flyget drog iväg t Rygge vid Oslo! Därifrån åkte jag hem till Sverige med min familj såklart! Vi kom hem ungefär klockan 12 idag och sedan dess har dagen varit dryyg! Vill hitta på något, någon kompis? RING IFALL NI HAR LUST! :) Iaf, jag orkar inte berätta, skriva så mkt just nu men ni kommer att få reda på vad jag har gjort på semestern om ni vill hehe! ^^ Bilderna har jag inte laddat in men ni får bilder någon dag iaf! ;) Nu är jag riktigt shoppingsugen men ska hitta lite inspiration på Lookbook nu och tänka ut outfits <3 jag har så  mkt nya sommarkläder men det är ju inte riktigt säsong än, som det var i Italien ^^ där var det vaarmt! ska gå nu, men förresten ni som följer mej på instagram har redan sett massa bilderfrån semestern! Där uppdaterar jag oofta<3

anniida heter jag där och följ mig snälla!! gammal bild!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

L A

Blogg om mode, foto och vardag

RSS 2.0