COLOUD COLORS PPPIIIIINNNKK!

Hej på er!!

Jag tänkte visa dagens outfit och nya hörlurar som jag har köpt idag! :D
Hörlurarna köpte jag på Teknikmagasinet, märket är Coloud Colors, de passar till iPhone, HTC, blackberry typ och jag fick ha en liten extra sladd som man också kan köpa på Tm så de passar till min Xperia X8! :) De är knallrosa, letade egentligen efter urbanears men hittade inga, dessa är inte riktigt lika bra ljud kanske men de är bra ändå! ;) snygga, stilrena, enkla och de sitter bra på öronen, fast de klämmer lite .. ^^ aja

tröja- NY från Bershka (i Nice) Byxor - Cubus!



Kan också meddela att det läcker inte ljud ur dom och man hör ganska väl när någon pratar men det beror på hur högt ljud man har ^^ Det finns mikrofon på dom ifall man pratar i telefonen typ ;) I väldigt bra och lagom höjd dessutom! De är justerbara och man kan ha stooort huvud haha! Det är mjuka "kuddar" runt om på öronen och sladden är ganska lång! Var det jag ville säga, visar resten av de sakerna jag köpte på Bershka när jag fotat dom! förlåt för att det är ganska dålig uppdatering nuförtiden men nu ska jag komma igång igen, kram!


Kommentarer
lisa - ritglad och modekär -

sv: Nej, färgen är ju mer knallig men det kom inte med på bild... snygg outfit föresten

2012-05-20 @ 21:52:32
URL: http://lisasliiv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

L A

Blogg om mode, foto och vardag

RSS 2.0